Jun 24, 2011

Nepali Girl Friend / Wife Jokes 8

मैले तिमीलाई भनेको थिएँ कि दूध उम्लेको समय ध्यान राख्न्नू तै पनि तिमीले ध्यान दिएनौँ-पत्नी आफ्नो पतिसँग रिसाई
मैले ध्यान दिएको थिएँ ,दूध दश बजेर तीस मिनेटमा उम्लेको थियो-पतिले शान्तसँग भन्यो।



रामे- मेरो पत्नी सधैं लगाउने कपडा छैन् भनेर गुनासो गर्छे।
श्यामे- के तिमीले कपडा किनिदिएनौ त?
रामे- छैन, बरु पर्दा किनि सबै झयालहरुमा लगाई दिए।।।




बिवाह भएको २० बर्स पछिको एक रात बुढा रोइराखेको रहेछ।
बुढी: किन रुनु भएको ?
बुढा: आतित् को याद आयो, त्यसैले ।
बुढी: कति बेला को ?
बुढा: २० बर्स पहिले हाम्रो विवाह नहुँदा तिमी र मलाइ तिम्रो बाउले भेटेर मेरो टाउकोमा बन्दुक् राखेर भनेकोथ्यो नि - "मेरी छोरीलाई बिहा गर्छस् कि २० बर्स जेल पुर्याइदिउँ ?" आहिले सम्झिरहेको छु जेल गए भए त आजको मितिमा जेलबाट छुट्ने दिन हो, आजबाट म कति स्वतन्त्र हुन्थें होला, तिमीलाई रोजेर जिन्दगीभर बन्दी भएँ ।

No comments:

Post a Comment