Jun 24, 2012

Modern - remix ramayan - sms to Sita from Ram

Modern रामायणमा
रामको sms सिता लाई

प्रिय सितु, ...
म यहाँ मस्त छु ! and i hope तिमि पनि झक्कास छौ होला !!
लक्ष्मन् ले जहिले पनि तिमीलाई मिसगर्छ ! यार तिमि टेन्सन नलेउ म तिमीलाई छिटो भन्दा छिटो रावणको बाट छुटाएर ल्याउछु ! 
मैले NTC को सिम लेको छु !! अनि रावण को नम्बर मा कल गरेर मैले धेरै गाली देको छु ! 
साले ले battery low भयो भनेर फोन नै काटी दियो ! 
मैले तिमीलाई micromax को 30days battery dual सिम वाला mobile अनि 1GB कार्ड sad song हालेर मिस्टर हनुमान को साथ मा पठाउदै छु !
यसमा net surfing पनि छ ! अब तिमि र म net calling को मजा पनि लिन पाउछौ लक्ष्मन् topup कार्ड लिन गएको छ !
अनि सुनमैले बिभुसन लाई फेसबुक मा add गरेको छु लंका मा के हुदै छ सबै कुरा status मा अपडेट गर्दिन्छ !!

लौ त पछी chat मा कुरा गरौला bye
sweet heart

No comments:

Post a Comment